воскресенье, 17 июня 2012 г.

Модуль11. Рефлексія.
З усього того, чому я навчилася  на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде те, що я зможу підготувати  ъх  до успіху в конкурентному інформаційному середовищі. Бути інноваційним - значить не тільки брати на себе прораховані ризики, але й отримувати високі винагороди.
Тренінг  навчив мене створювати цікаві навчальні проекти, надав багато допоміжного матеріалу для оцінювання різних мультимедійних проектів,  для оцінювання веб сайтів. Навчив вибирати необхідні веб сайти для учнів, вміти їх аналізувати. Я навчилась працювати в блозі, це надасть можливість створювати учнівські блоги для обговорювання учнівських проектів. Я взяла багато корисного для роботи з сучасними учнями та бути обізнаним у інформаційному середовищі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий